Hey dude !

Haha dö inte nu när ni läser detta men vi är fortfarande kvar på samma plats som vi var på som då när jag skrev inlägget under här.  Vet ni vad vi har gjort'? PRATAT, PRATAT OCH PRATAT !  Haha eller jaa.. det är nog mest jag som pratar och jävlas med dem. Speciellt med Damir för han har nämligen bestämmt sig för att Fasta men det har han inte nämnt förrän NU. Tänkte väl att nått var konstigt, för han var inte på gymmet idag och han brukar alltid vara i köket med mamma. Men denna dagen är inte som dem andra dagarna.. Det är nått speciellt med denna dag, vad som är så speciellt vet jag faktiskt inte. Okey nu skriver jag bara men jag vet inte vad jag skriver.. ah får damp jag kan inte så stopp på mina fingrarfuck va grymt ! hahaha xD


And Heeelll yeaaah, jag är en sån person som kan sitta hela dagen och bara prata!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0