kräftskiva!

Hörre du !! Ja just det .. du som läser denna raden!

Det är nämligen så att jag är bjuden på kräftskiva hos min halv svenska vän Niklas men han gillar inte när man kallar honom för svensk utan föredrar hellre arabmoney. Ja han är jätte konstig fråga mig inte hur vi träffades den biten är ännu konstigare.. hahah xD
 Det som jag tycker nu är konstig är att han gillar inte att bli kallad för svenne aka svensson men endå så ska han ha kräftskiva.. då ställde jag mig själv en fråga som löd så här, vilken blatte aka extrapris på toalettpapper, kom och köp .. miiiicket billig! har någon gång under historians gång någonsin haft kräftskiva? Om du känner dig träffad så räck upp en hand!



Okey jag kan redan nu förutspå att alla mina vänner förutom 6 stycken räcker upp en hand! haha xD

Jag vet .. inga applåder tack!  Nu har jag väl kommit till den biten då jag ska säga vad jag ska göra idag?  Vet inte om jag vågar för det.. Det känns för faligt, men tror jag ska göra det endå. Nej skitsamma

Cya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0