Operation framflyttad!

Operationen är framflyttad till måndag om den inte skulle vara det så skulle jag just nu bli opererad. Ont i magen bara utav att tänka på det .. fyfan! Varför den blev framflyttad är pga att jag lyckades bli förkyld och fick feber över en natt. Förstår inte liksom hur det går till men är medveten om min kassa immunförsvar. Snart dags att skaffa loverboy eller vad säger ni? xD   Ja och ni vet alla varför, behöver inte gå in på detaljer här inte!

Jag ska endast vila den veckan då läkaren sa att det är oehört viktigt för mig nu om jag ska bli av med feber & förklyningen. Så för en gångs skull så ska jag ta tag i hans råd och endast stanna hemma. Ni som känner mig väl vet att jag inte klarar av att vara på en plats hela tiden, jag vill ha mycket att göra. Men det kommer inte ske i detta fallet iaf, till hjälp med det så kmr min familjsfosterbarn dvs D&N  hit för att hålla mig sällskap, wuho jag hatar ju dem så jädrans mkt.. okey nu kmr jag få stryk!

Det kmr bli mycket uppdatering från mitt håll nu :)


Hur mår jag idag?
MÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR DÅLIGT!!

feber,förkyld och ont i halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0