STOP STOP STOP!

Okey nu har jag fått en massa klagomål för att jag inte har tid med att umgås med vänner? Nice price, men jag har helt ärligt inte tid, för så här ser mitt liv ut en vecka framåt. Jobb,jobb,jobb och gissa vad fjärde ordet är? Jo JOBB! ni som jobbar förstår vad detta innebär.
 
Men för er som inte förstår, Jag jobbar från 15.00 - 21.00 varenda dag men åker en timme tidigare hemifrån för att byta om och dessutom tar det en halv timme med bil till Båstad. Sen när jag slutar så måste jag byta om och sedan wups så är jag hemma 22.30 och när jag har kommit hem så sitter jag lite med familjen sen direkt in i duschen och sedan sängen. JA så är livet just nu !

Jag är mycket väl medveten om att ni saknar mig , men jag vill ha en säkerhet inför framtiden och där jag jobbar så tjänar jag riktigt bra det är därför jag inte vill släppa taget men jag måste tänka på mig själv nu och inte hela tiden sätta andra framför mig hela tiden som jag har gjort fram tills nu.

Oh gud .. det är bara 6   D  A  G  A  R  KVAR! :/


Kommentarer
Postat av: Saman

Ey Dzeni du borde inte jobba så mycket jag kommer idag hem till dig och stör dig ännu mer, ska även ta med my dogs så du inte ska känna dig ensam och så ska du få en allergisk reaktion så ska jag lägga ut det på REDTUBE!



- Saman

2009-08-12 @ 15:18:50
URL: http://tofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0