With Diego & company !

Yo sitter här med Diego,Damir & hans ms X, Niklas, Noah Carlos och Dario.   Diego vill att jag ska hälsa från honom till mina små gulliga kycklingar till läsare. Ser att flera har hittat hit och det är nice price. Iaf vi har gäster idag här hemma hos oss och därför bjöd Damir över våra närmsta vänner för att dem ska jävlas med mig som vanligt :)  För er som inte vet så mkt om mitt liv så har mina föräldrar i stort sett uppfostrat Diego och Niklas. Det är dem jag kallar för fosterbarn! Så så är läget , dem är som bröder för mig eller rättare sagt , DEM ÄR MINA BRÖDER!  
Men iaf, medan mammas & pappas arbetes kamrater och vänner sitter ute och partajar så sitter vi alla här inne på mitt rum.  Jag sitter självklart i sängen och skrattar så mycket så att jag får tårar i ögonen. Alla är varandras motsatt men endå så lika.  Det är så chockande.

BY THE WAY !  Fick 20 hela Granny smith äpple från Diego ( den bästa presenten), en klocka från Dario & Carlos, Ed hardy keps från Niklas :) , Silver kedja från Noah och Damir & MS X fick jag Ed Hardy tröja, biljett till ferrari racing och GODIS !!!


Ibland är det skönt att vara sjuk :)

Nu ska jag skratta lite till


KISSES

Kommentarer
Postat av: D

Fartdåre jag saknar dig :( därför ska jag komma idag och kraaaama dig saknar till och med din röst.

2009-09-02 @ 10:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0