woow

Hellu min gulliga små kycklingar :) hahaha xD

Ni får förstå att jag knappt har tid med att blogga nu förtiden pågrund av att jag jobbar,jobbar, och jobbar! Men ni alla vet ju vad det innebär " chingching "     MEN jag bloggar för min skull och delvis er för annars har ni inget att läsa och då kommer ert liv på under..  OKEY.. jag överdrev där en liten smula :)


IGÅR- aldrig varit på större fest, så mycket människor under samma tak.. DAMN!!    Har nog ALDRIG  fått så många komplimanger och dessutom ville någon gifta bort mig med hans son. hahaha JAAAAG DOG !!  HAHA ni skulle bara veta vad min pappa sa! Höhö knäckte honom totallt ;)


IDAG- så ska jag jobba från 15.00-21.00 och därefter vet jag inte vad som händer , men kommer förmodligen bara stanna hemma och plugga teori.  Ni undrar sääkert just nu vad som har hänt med mig ? Gott folk jag har tröttnat på att vara ute .. jag har liksom .. blivit en snäll kvinna ;)

Kommentarer
Postat av: jag är hungrig

JAAA VIIISSSST VEM LURAR DU MANNEN PI JAO SHIT PÅ EN KAKA

2009-08-17 @ 00:49:15
Postat av: Anonym

woshan du är bara för häääärlig! xD

2009-08-17 @ 01:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0