22 juli

Ligger i sängen just nu och snackar med min kusin Sami som kommer imorgon från GBG för att hälsa på.. Sweet!

Jag vet att många har varit orolig men take it easy.. jag dog INTE! Jag lever, jag lovar..   fast iförsig jag är nästan dödstrött kommer nog somna när som helst. Idag så kom Hitler på besök som då stirrade mig till döden? Nej men seriöst, han skrämmer mig. Ena stunden är han glad andra stunden är han störd.. väldigt konstig människa om jag får uttrycka mig så. Jag bakade och lagade mat kände mig som en riktig hemmafru och lyckligtvis blev ingen matförgiftad och så kommer det nog inte bli i framtiden... haha (A)

Oj just det.. KURT vad och hälsade på :D dvs josefine .. en gaalen tjej och mycket mycket blond

Aeh jag ska talka klart sen ska jag nana kudden :)


KISSES



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0