Är hemma nu :) wien - horor

För er som inte visste det, kom hem förra fredagen men har haft fullt upp det är därför jag inte har hunnit uppdatera!

Jag kan säga så här,jag har aldrig ALDRIG sett så många horor som jag såg där nere. Det kändes som om jag var med i en film kan inte förklara hur äcklad man blev. Snälla har dessa tjejer ingen självrespekt? Sen förstår jag inte hur vissa kan säga ja men dem är tvungna pga dem inte har några pengar. Yeah right ?! Det är ingen som bestämmer hur deras framtid ska se ut, utan det är dem själva som har orsakat det. WAH blev så jävla förbannad där nere.


 JAG MÅSTE SÄGA EN SAK.. DÖ INTE NU !!



JAG LYCKADES SOMNA IGÅR VID HALV 2 ELLER 3 KMR INTE RIKTIGT IHÅG :d:d:d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0