Still Alive

JAAAHA, då är man tillbaka igen och det är ju jätte trevligt eller vad säger ni ? Oj förresten håll det för er själva :)

Kom hem för en stund sen då jag var i stan på jakt efter en klänning and ching ching i found one. Den är sååå jädrans snygg :) Verkligen jättenöjd , elegant och sexig grr :D haha   Pouff längtar till den 8nde för då är det verkligen årets brölopps party och bland annat så kommer Darko Lazic woppydoppy som " G" alltid säger :)

Idag så är det inget speciellt på min lista förutom att Steffi & Miguel & Adam ska komma hem till mig för vi ska nämligen ha lite movietime :D 

Oj just det!!!

SKA OPERERAS 18 AGUSTI :( men på köpet kmr jag kanskekanske få my dream (a)



Ska våldta duschen nu , vi hörs senare stalkers :D



kisses




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0