Work it out.

Jag sov två timmar inatt wuho :D  Från kl 04.00 - 06.00! Så jaa.. jag har varit uppe sen klockan 06.00 och jag ska snart dra och jobba. Börjar klockan två idag och slutar 8 säger bara en sak.. jobbigt jobbigt! Men idag kommer det bli mycket roligare eftersom Diego kommer och hälsar på och ni som vet vem han är vet att han har svårt för att gåifrån hoppas bara jag inte får trouble!
Ni undrar säkert vad jag har gjort sen klockan 06.00? Jo det ska jag berätta för er nu. Jag gick upp 06.00 och 5 minuter efter ringer Danne och säger att han inte kan sova och frågade om jag ville med ut en runda, så jag gick till Damirs rum för att väcka honom. Han blev inte så glad över det, men sen när jag gav han en puss så jämnade ut sig. Ja jag vet.. jag är M  A  G  I  S  K ! 

Vi åkte till shell för att köpa kaffe (y) och sedan så samlades vi hos Niklas eftersom han har inte umgåtts med någon på 1 vecka nu sedan händelsen =(                               Vi spelade SP3 Need for speed underground någoting , sedan så har vi typ skrattat hela morgonen och fått honom att må bättre. Pouff det känns mycket bättre nu för honom tack godegud men ibland så orkar man inte hålla allt för sig själv och när man väl gör det så tar man ut det på  fel person. 

Vi fem har varit vänner i princip hela vårt liv, det är därför vi är så tajta. Folk brukar fråga mig .. Dzenita, är det inte jobbigt att ha gemensamma vänner som dina bröder? Nope, Det är inte jobbigt att ha gemensamma vänner.. iochmed att vi har gemensamma vänner så har vi blivit tajtare och förstår varandra bättre. Det är väldigt viktigt och desutom så ser man personen från ett annat perspektiv. Right ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0