wroom wroom wroooom :D

Är tillbaka från körningen nu :) Det gick jättebra och vi körde enda till BÅSTAD. :)

La nyss på luren med woshiloshan som ständigt är trött och jag ständigt pigg. Tell me about it..

Idag är det söndag och klockan är snart halv två så det innebär att om 12 timmar så ska jag jobba igen. Buhu that ain't funny.. men det blir det när man får lön :)

Då får jag väl ta och skriva lite om hur min dag såg ut idag..

Kommer till jobbet och ser att ingen är nere i produktionen så jag sticker till kontoret och bombombom så är all personal där och äter tårta när dem i självaverket skulle sättit igång maskinerna för en halvtimme sen. Men nej dem sitter och äter tårta, pouff är så glad över att jag inte är deras chef för då skulle dem tro att jag är ännu mer crazy än vad jag redan är!
Men iaf så ringde Diego och sa att han var utanför företaget så jag gick ut för att hitta honom, och pouf va han stank! haha jag ljög där..

Sen så sprang tiden iväg och Diego körde mig hem och Damir & Diego skulle ut och festa. Sen så kmr pappa in på mitt rum och frågade ifall jag ville med ut och köra,vilket jag ALDRIG tackar nej till ;p Efter det kom jag hem,snackade med en kompis , duschade , pumpa musik sen snacka med woshiloshan.

SÅ då var det klart :)


Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0