14 Juni

Vaknade nyss så ska strax in i duschen, fixa mig och sedan måste jag dra hem för jag ska jobba idag och resten av denna veckan ! Skönt med lite extra stålar ;)

Igår så var jag på Antons studentfest dock är han 22 år med andra ord inte så smart (A)  , nää men hade faktiskt hoppat av och sedan börjat studera igen. Smart val..  Folket som var där var helt fantastiska så festen blev jävligt lyckad men gjorde ett misstag .. jag drack! Så idag mååår jag VERKLIGEN INTE BRA aeh skitsamma man måste offra sig själv ibland lite, right?

Efter jobb kommer jag förmodligen fiska igen haha xD  Då kommer bland annat folk från Båstad hänga med och dem är inga att leka med när det gäller skånskadialekten. HAHA dem låter för jävligt .. hoppas bara dem inte skrämmer iväg fiskarna :(


Aeh vi hörs senare mina små kycklingar (L)


Kisses - from the one and only


Kommentarer
Postat av: Saman

Dzey du är inte het du är iskall. Du får bestämma dig nu antingen är du het eller eller ice?

Vi ses snaart :D



Och nej, min blogg är bättre än din åsna!



- Samaan

2009-06-14 @ 14:06:52
URL: http://toofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0