Bored

Hoppas ni har roligare än mig, för att ha tråkigt är inte kul utan det är tråkigt men det har ni väl redan räknat ut.. Min kömpis har  stuckit hem och vi blev klara med arbetet , thanks alot  =)

Shit , snart är det studenten bara 1 dag kvar i skolan och sedan på fredag ska jag ta studenten fyfan vad jag är bra =)
Vettefan om det blir någon studentfest , mina föräldrar kommer stå för det men tror det kommer endast vara för familjen men iaf pallar inte planera fest nu så för alla min monkeys ska jag ha en fest senare i juni.

Nä nu ska jag till min stora sköna säng med en ny duschad jag. Kan det blir bättre? JA.. med Fortmustang gt500 bilnyckel i min hand. Ska nog använda datan som Tvskärm eftersom Tvn i mitt rum har damp ibland.. men iaf ska nog kolla på SOPRANOS nu :)

Ring mig om ni har tråkigt,för jag har ännu tråkigare :(


KISSES* mwaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0