Fiska !

Shet pommfritt! Jag glömde berätta att vi hade gäster här, mina föräldrar tror att dem är svenskar. Dem har nog slått huvudet i nått igår. Stakaree..

Efter all mat & jordgubbar hit och dit , lekarna och drycken så fick dem helt plötsligt för sig att fiska. Så alla stack hem och packade det dem behövde till fisket och kvinnorna & tjejerna stannade kvar för att dem hade lite gossip jadå alla utom jag som stack med dem andra på fiske. Dem som var där trodde inte sina ögon när dem fick syn på mig ! Eftersom dem ser mig som en jävligt pratglad människa och sen att jag skulle vara där så drog dem slutsatsen att jag kommer skrämma iväg alla fiskarna. MEN gissa vem som fick napp`'*? Jo nämligen Dzenit to the AAAAAA  En gädda tror jag att det heter. Dem fick fnatt ! HAHAHA min pappa kände sig så stolt. aww love u daddy ♥

Fan då klockan är snart halv 3 och jag är inte trött, whats going on?!  By the way 29 åker jag iväg till wien med hela familjen och dessutom så ska nikas & diego hänga med för utan min familj så skulle dem begå självmord förlängesen. Aeh jag förstår er grabbar!!





Just nu snackar jag i tele med min fulaste vän som finns på denna snygga värld.


Uppdaterar kanske senare om jag inte har somnat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0