Guess who's back ?

Kvinnan av dina drömmar eller mardrömmar! höhö (A)

Jag kan säga så här.. Har ALDRIG haft så kul med Danne & Damir det var helt otroligt, kan inte finna ord för dessa dagarna vi spenderade tillsammans. Wah får lite ångest över att jag ska lämna dem snart :/  Men dem har iaf lovat att hälsa på VARJE helg. OM det inte kommer hända så är det synd om dem..! Killarna där var som kåta hundar. Men enligt dem så var jag ju en PIMP ! Dem tyckte att det var coolt att det var 2 killar som gick brevid mig hela tiden som råkar vara mina bröder? hahaha STÖRDA.  FESTERNA ska vi inte ens nämna ni kan själva dra en slutsats om hur det gick.. Dzeni + costa rica ?




7 JUNI



Vaknade runt 11 tiden , fixade mig och sen så körde Danne mig till skolan för jag hade försovit mig och jag skulle skriva prov kl 12. Så ni förstår hur stressigt det vad ? haha 
Anländer iaf till skolan och alla glor på mig som om dem aldrig har sett mig tidigare.. jag sket i det men sen kunde jag inte tolerera det mer så jag frågade vad det var som hade hänt?  Deras svar löd så här: Vi trodde du dog, vi läste i tidningen att ett flygplan till spanien hade störtat.  Sen dess har jag haft en klump i halsen och tänkte för mig själv.. Tänk om det verkligen skulle vara så? Man måste verkligen ta vara på tiden och umgås med sina nära & kära.. DET är därför jag har varit så snäll mot varenda person idag. Till och med slösade 700 på lillen. I know , i know men tillochmed jag kan bli känslig. Jag är faktiskt inte gjord av sten även om folk tror det:/

Sen en sak till och jag vet att dem personerna som kommer läsa det , ca 5 stycken kommer ta åt sig och det gör ni rätt i.
Orkar inte mer med att det är jag som ska kämpa för vänskapet, ni tar mig för givet känns det som .. jag har inte tid med sånt, varför slösa min energi på någon jag inte får något tillbaka av? Allt handlar om att ge och ta! Fuck er, den nya Dzenita har tagit första steget!





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0