Hola chico!

Sitter just nu hemma hos Steffi &  Elliot  vi har pluggat teori hela dagen för fan , säger vi... vi snackade mest om tjejer & killar och sen streetracing. Vilket fick mig att hoppa upp i luften när dem nämnde om deras förhållande. Sheet hur orkar man leva så`?  Förstår verkligen inte..   Vi ska snart hem till mig för mommy har gjort chili corn carne och ALLA  älskar henne chili corn carne. Jag förstår dem.. till och med jag gillar den ! Efteråt kommer vi förmodligen ut & jaga små barn som vi ska förgifta.

Dem senaste dagarna har jag endast jobba, festat och jobbat och sovit!
Igår efter jobber så bjöd salomon , eller solomon vet inte vad han heter så vi kallar han SOLO på mat. Vi stack till en kina resturang och käkade sen helt plötsligt från ingenstans kom vi drar till min kompis club, den ligger inte långt härifrån. Vilket vi gjort , träffade en massa sköna personer vilket är härligt ! :d
Damn.. den killen kan verkligen dansa! Tappade hakan haha :d


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0