kl 02.02 ...20 juni

Hellu =)

Strax efter föregående inlägg så fick jag ett sms då utav Damir där det stod såhär: Gå ut på balkongen. Puss älskar dig lillasyster. Så jag gick ut på balkongen, gissa vad jag fan där? HAHAH håll i er nu !!!

Jo en krans med blommor, ni vet sån till midsommaren man har på huvudet? Fast min var givetvist i plast iochmed att jag är allergisk. Men så kollade jag ju inte rakt ut, utan direkt ner på golvet då jag fick syn på kransen, så pappa sa så här. Dzeni kolla uut! Ser du inte nått?  Gissa vad dem gjorde? Hahah en midsommarstång, fyyyfaaan jag hatar att dem gör så här mot mig det kommer bli ännu jobbigare att släppa dem ? Ni som känner mig , vet vilket förhållande jag har till min familj och den fungerar. En sak som störde mig var att dem såg detta som vår sista midsommar tillsammans :S
Varför säger dem så? Jag kommer in dö ? Klart jag kommer varje högtid ner till skåne? hallo :s vad har jag missat?


En speciellt sak dem nämnde fick mig att inse att jag har kommit långt på egen hand, utan deras hjälp. Tänk att jag har klarat av det vilket har varit jävligt jobbigt. Idag kändes det som om att jag har blivit född på nytt men med mycket mer ansvar över mitt liv



. Imorgon blir det en ny dag, med nya motgångar och framgångar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0