KUBB

Hej på er med!

Jo sorry för den dåliga uppdateringen och den beror på att jag har jobbat & spelat kubb. Känner mig som en förtids pensionär ? jag kanske är en, men nog om det!

Nu ska jag berätta om en rolig händelse när vi spelade kubb. Min bror hade tagit hem 4 kompisar men jag kände inte någon av dem, dem såg störda ut och dem var dessutom vita. En av dem tog med ett kubb spel, och det blev inga jämna lag så min bror tvingade mig spela med dem. Jo jag hälsar och allt möjligt och så sätter spelet igång och när det väl är min tur att kasta en pinne så råkade jag träffa Erik på eriks knä och det började blöda. Jag skulle dampa sönder om någon skulle göra så mot mig, men neej denna killen är helt lugn utan någon grimas alls! Blev helt chokad, bad om förlåtelse och gick upp på mitt rum!



OCH DET DÄR KALLAS FÖR EN RIKTIG MAN !! Dvs tåla stryk av en tjej :)



Tror jag måste gå och lägga mig nu för jag ska upp klockan 5.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0