Not tired :S

Hello gott folk !  Kom hem för några minuter sen från jobbet och nu är jag äntligen klar för idag. Gissa vad ? Jag är fucking förkyld och mina ögon ser ut som en pundares ögon. Har jag nämnt att jag har varit uppe hela natten och jag är fortfarande inte trött och att klockan är snart halv 1 ? Ibland så blir jag imponerad på mig själv. hahah

Jaha vad händer i Dzenitas liv idag tror ni ?

Jo jag ska dansa runt den jävla stången, NOT .. nu ljög jag fyskäms på mig ! (a) Vädret suger så kommer nog endast tillbringa denna dagen med min familj.


C'ya later


kisses


Kommentarer
Postat av: Saman

Vaddå fult väder? Damir sa ju att det är soligt ? Vilken stång menar du? KÅTBOCK!

och en sak till... min blogg är bättre än din. Så nu är vi kvitt:)

- Saman

2009-06-20 @ 14:53:27
URL: http://toofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0