Ride or Die , remember?

Hellu sitter nu här med en kööömpis söm är trööög öch vill hjälpa mig med min läxa. AWW gulligt eller vad säger ni ?

Igår kväll var det skiitkul var bland annat på förlovningsfest som hölls av Danne & Maria lyckliga som fan och hennes släkt var helt CRAZY ! Hahah men iaf hennes kusin Adrian som jag aldrig hade snackat tidigare med eller sett hade samma humor som mig ,vilket är så jävla ovanlig .. ni som känner mig vet precis vad jag pratar om. Så efter några timmar så skulle jag till klassfesten som dem i klassen har angagerat och lokalen dem hade den låg en bit utanför mig, när jag sa att jag var tvungen att köra iväg nu så blev A helt chokad och sa:

A : Hahah javisst, det är inte 1 april idag och så galen som du är så tror jag inte ens att du vet hur man startar en bil.
Jag:  Nej just det, hur gör man ?
A: Det borde du veta , annars kan jag visa dig om du vill. Min bil är utanför , ska vi ?
Jag: Nej, följ med mig hem jag ska visa dig hur man startar en bil ( misstolka inte NU)
A gick fram till min bror och frågade om det stämmde så Danne bara här ta mina nycklar!

Dannes bil vad ju hemma hos oss så jag fick gå den lilla biten hem och när jag ska gå över övergångsstället så kommer en svart MUSTANGT SHELBY GT500 han bromsar in och låter mig gå över men jag kunde inte slita min blick från bilen och han som körde den kollade på mig och log. Mitt hjärta slog i 110 , sen tänkte jag efter what the fuck han e svensk det skulle aldrig funka.. hahaha

När jag kom hem så bytte jag om, kan ju fanimig inte ha en aftonklänning på en klassfest ?!  Så tog på mig en svart klänning och sneakers . När jag kommer ut från mitt rum, A bara säg inte att du ska se ut som tyra banks ft missy elliot.
HAHAH JAG DOG AV FLABB!   jag - Klackarna ska vara i framsättet =)

Men iaf, så stack vi ut till garaget för att hämta bilen och jag körde sedan iväg :)




Nej nu måste jag dra för annars kommer jag få stryck av kömpiseen






KISSES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0