Studenten!!

Hell yeah baby i fucking made it ! :D

Fast att det regnade så märkte jag knappt av det för jag var så jävla glaad :d ni som tog den vet precis vilken känsla jag pratar om nu :)  Gissa vad som stod utanför min ytterdörr när jag vaknade? Flera buketterblommor hela gräsmattan var fulllll av blommor men jag gav sedan bort dem till dem som var här igår för hello jag är allergisk, remember?
Mina föräldrar hade tydligen hyrt checkpoint resturangen, där alla stora fester hölls!  Fick skit mkt av mina nära & kära tack allesammans ni slog verkligen mina förväntningar :d

Jag fick bland annat denna snyggingen



Money till körkort
 Spabehandling
kläder
smycken
makeup
parfym
blommorx100
m.m




LOOOVE YOU GUYS :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0