The way you tease me, makes me go crazzzzzzzzzzy

Kom nyss hem från köpcentret i LUND där jag handlade dem sista saker som jag behöver tills imorgon. :)


Just nu så pratar jag med Calle som ska ha fest ikväll skitnice men först så är det streetracing som gäller + även lite jobb sidan om..

Kan inte fatta det, imorgon är sista gången jag sätter foten i en skola någonsin :S  Börjar bli lite LISSEN I ÖGAT :/
men det ska bli skönt som fan men starkars G : B som aldrig kommer se mig mer. hm tror han kommer begå självmord eller hur Adrian ? haahha :D :$


Nä nu måste jag ner och pussa sönder min älskade familj :D pouff if you only kneww.....................



kisses baby


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0