TRÄDGÅRDEN!!

Hellu ! ;)

Sitter just nu ute i trädgården på en riktig skön stol/säng som är lång som fan =) Jag sitter här och kollar på när Diego & Damir och Saman hoppar studsmatta. Säger bara en sak, det är kul som fan att kolla på dem det påminner om små fucking fula ungjävlar! HÖHÖ by the way snart kommer min bitch, bitchen kmr vara utanför huset när som helst !
Idag ska jag endast vara hemma, orkar inte festa med dem andra.. hallå jag är sjuk ? Saman om du läser detta efter du har hoppat klart, ta dina hundar och stick ! :D yeah i know you love me!


Kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

yeaah i hate u too <3



-Saman

2009-06-24 @ 20:45:22
URL: http://toofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0