Yesterday

Kunde jag inte somna förrän klockan 03.00 och jag undrar varför? haha jag är konstig minnsan !

Igår så kom Saman hem till oss och tro mig det är inte roligt att ha dig här. Mobbar sönder min skånska haha kan inte hjälpa att du bor i en TROLLSTAD! Fuck hoppas verkligen att han ska hem idag, pallar inte att han & damir ska hela tiden leka att dem är tuffa i MIN bil och ragga på tjejer ? haha geeks! JAG KAN TILLOCHMED FÅ EN TJEJ SNABBARE ÄN ER!

 haha Igår så var jag, Damir , Saman och Milan på stranden där vi stötte på ett killgäng som anser sig vara "gangsters"
Killarna var i ca 16 års ålder och bara kollade på oss, så vi bestämde oss för att gå till kiosken och köpa glass och då var vi tvungna att gå mot dem. Milan & Damir har en gemensam tatuering på vänstra armen , och killarna bara respekt! vilka är ni ifrån? 

SÅ HÄR LÖD KONVERSATIONEN:

Jag: Dem är mina björnar från skogen, och han hära är från trollstaden :)
Dem: What?
Jag: Dem är mina björnar okej ?
Dem: björnar som i vaddå?
Jag: Ni vet såna gulliga björnar med vassa tänder.
Dem: Okej Dzenita
Jag: VAAA? :S
Dem: Det är lungt alltså
Jag: Hur faan vet ni vad jag heter ?!
Dem: Det står på din tröja
Jag: jaha oj. Hejdå


pinsamt lr vad? hahahah :D


Nej nu ska jag göra mig lite sexy för jag är bjuden på middag hos en vän :)


kisses

Kommentarer
Postat av: your loooover

Dzenita kan du sluta vara så cp ? jag ska inte heeem, bara för det ska jag sova på soffan utanför ditt rum och mina hundar i din säng;) För vem vet vad du gör om nätterna iomed att du är uppe så länge;)



- Saman

2009-06-21 @ 23:13:59
URL: http://toofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0