Fakta om: Carlos

  • Carlos aka b - boy
  • 21 år
  • inga syskon
  • chilenare
  • landskrona
  • har en orm , den är äcklig
  • har 2 hundar diablo & angel
  • Kör celica
  • gillar att snacka i tele heeeela natten hahaha
  • singel, haft 1 förhållande som varade i 3 år
  • vill slå mig ( fattar inte varför vill slå mig :( .. )
  • 'ångrar att han sa det..
  • gillar att träna with my brother
  • bor nästan hos oss, tror han är kär i min familj ( han vet inte att jag skrev detta)
  • ÄLSKAR att teckna
  • RACER !

Kommentarer
Postat av: nicklas aka b-boy

haha du är bara för söt hjärtat

2009-05-09 @ 15:47:18
Postat av: Anonym

Fan jag råka skriva på fel!

2009-05-09 @ 15:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0