Gravid

OMGOMGOMGOMGOMGOMG

Lugna er, det är inte jag som är gravid ;)

Nu faller alla bitarna på plats! Sheet, min brors flickvän är gravid :O  

GRATTIS eller ska man kanske säga Fyfan? haha det är blandade känslor just nu, eftersom jag är fortfarande chokad, haha och en sak till som jag inte har nämnt här är att jag inte är så jävla förtjust i små ungar. Men ta det inte på fel sätt nu ;9 Är glad för deras kul :)  Jag & damir var dem första som fick reda på det, så vi känner oss jävligt hedrade :D

Så synd om dig lilla surpuppa ( Steffi) som vill ha mig för dig själv haha
Jag har iaf lärt mig att uppskatta saker och ting mycker mer än vad jag har gjort tidigare! Jag vill just nu samla ihop mina vänner och  bara hang out. Saknar tiderna då allt var perfekt, nu för tiden ingen har tid, alla jobbar man glider ifrån varandra. Silken tur att jag varit med om en del saker och fått efarenhet på köpet. Utan det skulle jag aldrig veta vad jag skulle ha gjort om jag ej hade suttit där tidigare. Som michel alltid säger du måste göra misstag för att lära dig nått,

Okej nu till nått helt annat.. Ikväll ska vi fira mig, undrar vad jag ska få efter jag har fortfarande inte fått nått av mina föräldrar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0