Lördag

Hello my dears!

Gick upp för inte så längesen och beställde biljetter till sthlm. Det ska bli skönt att komma härifrån med samtidigt är jag nervös, vet ju inte vad som kommer vänta mig däruppe. Aeeh det går säkert bra ;)

Just so you know .. Jag har bestämmt mig nu och inget eller ingen kan ändra mitt beslut nu. Jag är fast ställd vid den. Tack för allt du har lärt mig men min tid hos dig är över. Vill inte att folk i min omgivning ska beröras av mina handlingar. 

Snart måste jag dra hem för ska till en släktträff eller vad man än ska kalla det för ikväll.
 Släktträff=döden

C'ya later :d


Kommentarer
Postat av: missy

sv: tack

2009-05-24 @ 14:09:07
URL: http://missy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0