misshandel

Shooo, hej, godmorgon, tjena, hejsvejs ... pouff ja det finns många sätt att säga hej på.


Jag vaknade för typ exakt 5 minuter sen och hörde folk utanför började bråka. Trodde inte detta om våra grannar men det var tydligen så att det skedde misshandel i 3dje huset från vår. Im confused.. kan det verkligen stämma?


Även idag har jag sovmorgon men det är fram till kl 10.30 men jag måste ändå ta den som går 9.30 för tar jag den andra kommer jag försent- Alla bussar .. -> SUGBALLE

Idag så ska jag och Dajje stanna kvar i skolan , för att fixa vårt arbete ( tänk er.. DZENITA stannar kvar för att fixa arbete)
sen efter blir det fika med några oldold friends. Dem vill tydligen disskutera nåt,men vad vet jag fortfarande inte.

Cya later :D


kolla bilden.. hahaha

Ðzenita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0