Nicklas här :D

shooo allihop !

Eftersom hon har gjort en liten "fakta del" eller vad man ska kalla det för är upp vill var och en. Men iaf jag vill inte berätta om situationen för ifall hon vill så är det upp till henne.

Tänkte bara skriva att ni som har henne som vän ta vara på det, för det finns tyvärr inte så många tjejer som henne. Hon är den personen som kan lyfta upp dig ur mörkret , hon får dig på bättre tankar , hon kämpar även om backen är brant och speciellt när det gäller vänner. Då finns det inga gränser, tack vare henne och hennes familj är jag den jag är idag. Jag uppskattar det väldigt mycket. Hoppas att allting är bra med dig nu hjärtat, kommer och besöker dig senare ikväll.
OCH JAG SKA TA MED MIG DIN DATA



Sister i will always be by your side until death do us part


Tack för mig. Nicklas









Will always be by your side until death do us part sister.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0