no more red eyed late nights


Kom nyss hem käkade lite och nu sitter jag här. Har faktiskt psykologiprov imorgon så jag har 10 minuter kvar av min "fria" tid idag. Pallar inte min spanska lärare så här löd vår konversation:
Hon : Va trevligt att ha dig här Dzenita.
Jag : Tack så mycket.
Hon: Hur mår du ? Jag tycker att vi ska prata lite efter lektionen.
Jag: Jag har tyvärr ingen tid idag, har massa saker jag måste fixa. Kanske imorgon?
Hon: Nähe okej.. oj då är det du som ska bestämma tiderna nu hade du tänkt dig ?
Jag:  What?
Hon: Glöm inte att stänga dörren efter dig.


Så fucking irriterad på henne :@




Som sagt i föregående inlägg så kom Danne hem till mig och vi kollade film& snackade nästan hela natten. Det var så jävla sköönt men lite jobbigt för honom att jag ska flytta. Tänk er själva.. Lilla systern flyttar långt ifrån en. Förstår han, men endå måste leva mitt liv ;)






Hörs imorgon eller kanske ikväll.

PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0