PSYKO!

WOW jag somnade kl 2 , miraakel :d

Men iaf igår hade jag pluggat i x antal timmar och nu på morgonen skummade jag bara igenom och känner. Fuck detta kommer gå åt hevete.  Damir ska köra mig idag, så det känns skönt att slippa stressa , haha tro mig.. Det finns ingen sjukare familj än vår. ♥

Imorse från ingenstans
 pappa bara. Ameen godmorgon fjällan, har du sovit gott?
Jag ( helt trött) . Jaa det tror jag.
Mamma. Ja hur känns det att plugga?
Pappa. Varför ställer du en så korkad fråga?
Mamma. Schyy kan inte ta det framför henne.
Damir. Om ni bara visste vad hon har gjort, fyfan ni skulle skämmas!
P&M. WHAT? Vad har du gjort?
Jag. Blivit av med 1000 spänn och jag är gift med en gubbe.
Pappa. Är han snyggare än Göran PERSSON? Skönt att du har kommit över honom.
Jag. Yes, jag kom över honom igår. Min nya kärlek från och med nu är Freud. He's a bad boy
Pappa. Hur gammal är han?
Jag. Vet inte , tror nått runt 90 , han har lovat mig en mustang.
Pappa, Om ni behöver nått, så säg till mig. Pappa fixar allt.


HAHAHAHAHA



JA som sagt, väldigt sjuk familj.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0