SEXYNESS....

Hello bitches :d

Vaknade för en stund sen hitills har det varit helt okej, spydde bara 5 gånger inatt , det är väl inte så farligt?
 inte om man jämför med dem senaste dagarna. Jag hade missuppfattat  vad läkaren sa, så det var ju en jävla tur att jag tog med Damir. Jag ska göra gastoskopi undersökning på måndag och IFALL det ej blir bättre under helgen så skulle jag bli inlagd ( tar i trä) 

Just nu snackar jag med min bror han & hans fästmö vill nämligen bjuda mig på middag. Haha dem är ju jävligt tröga, varför bjuda mig när jag spyr upp allt? Bara för det ska jag gå höhö ;p
BY THE WAY !! Mina bröder & jag ska åka till costa rica 1 - 7 juni och det ska bli så jääävla härligt. Längtar det är bara några få dagar kvar :)

FANDÅ.. Det är så jobbigt att vara sjuuk, skulle nämligen köra på cobra inatt men det kommer jag nog inte palla. faan det skulle sitta fint med lite extra money.

Ðzenita ♥


Kommentarer
Postat av: GABBY

jag förstår dig baby, jag är oxå sjuk vi är sjuka tillsammans, även i sängen ;)



JAG SKA GE DIG EN OMGÅNG INATT BABY :d

2009-05-10 @ 16:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0