Spaanska + bilder

Jag måste nog börja pluuggaaa nu men jag orkar inte , måste först in och misshandla duschen.
Kom hem för ca 20 minuter sen, jag fixade neonen och ställde in hans slutsteg. Så jävla kass han är haha en kvinna måste fixa det! SAMAN du borde skämmas :D


Här är iaf lite bilder jag fick av Saman för min telefon är våldtagen.








 Saman tjatade sönder mig om att jag skulle lägga upp en bild på honom så here you are bitch ! Tjejer passa er, nästa generations våldtäcksman har ni här ! HAHAHA :d





*kisses

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så hot den där killen är.. kan jag få möjligheten till hans nummer? Om du har det isådana fall?



- Saman

2009-06-20 @ 14:51:19
URL: http://toofastforyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0