test =)

01. Fullständigt namn? Dzenita  XXXXXXXXX
02. Exakt ålder? 19
03. Vart bor du? Hbg / Skogen
04. Bor tillsammans med? Mamma, Pappa och Damir
05. Husdjur? Jag är allergisk gullet =)
06. Färg på ditt hus? spanskt tegelhus med oranga tegel haha
07. När är du född? 5 maj 1990
08. Klass? 3an
09. Vilket år tar du studenten? om några dagar :d
10. Något jobb? Båstad + cobran + sthlm =)
11. När gick du upp i morse? typ halv elva
12. När ska du sova? no clue
13. Duschat idag? nä, inte än
14. Kramat någon idag? YES
15. Pussat någon idag? YES
16. Vad har du ätit idag? NADA
17. Dagens klädsel? shorts + linne =)
18. Dagens smink? mascara+kajal
19. Dagens sötnos? min blivande mustang
20. Dagens roligaste? NOAH hahhah
21. Har du många vänner? 'Så det räcker
22. Hur många har du kysst? Hemliigt =)
23. Vem kramade du senast? Damir
24. Har du träffat någon utav dina vänner idag? Yeah, Niklas och diego sov över =)
25. Hur många har varit otrogna mot dig? Nobody =)
27. Har du pojk-/flickvän? hell no
28. Vem pratade du med i telefon senast? Noah
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Noah och den lyder såhär : Skicka sms när du har vaknat för jag måste veta hur jag ska göra med mitt liv. Ska jag göra det som vi kom fram till igår ? För liksom jag kan råna medan du kan köra. perfekta kompanjoner :D    Sovgott Dzeni meni leni zeni pusspusspuss

FAVORIT...

31. Film? gone in 60 seconds baby :D
32. Låt? Xzibit - thank you
33. Mat? gröna äpplen :d
34. Dryck? Allt som går att dricka :D.
35. Färg? svart,röd och vit grrr baby .
37. Stad? sthlm
38. Land?don't know
39. Ämne i skolan? företagsekonomi och alla ekonomi ämnen
40. Strul? HAHAHA YOU WISH !

SENASTE:

41. Personen du tänkte på? Danne ( my brothaa )
42. Personen du kysste? hemlis
43. Gången du spydde? Fredes
44. Gången du grät?pouff kommer inte ihåg, Jag är inte så känslig av mig
45. Pizzan du åt? Can't eat that shit
46. Gången du var i Göteborg? i somras
47. Gången du var i Stockholm?Förra veckan :D
48. Gången du var full? long time ago
49. Gången du var hög? nevah

ANTINGEN ELLER:

51. Svart eller vitt? vitt
52. Hund eller katt? hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa? Både och.
54. Tvspel eller datorspel? TV- Need for speed
55. Singel eller upptagen? only problems
56. Film eller bio? Beor på vem man är med
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?NOTHING
58. Sommarlov eller vinterlov? Sommarlov 
59. Big Brother eller Paradise Hotel? INGET
60. Har du svart hår eller blont? Brunt med ljusa slingor i
61. Har du blåa ögon eller bruna?Brown sugaa
62. Choklad eller lakrits? Choklad är min favorit men jag är allergisk hahah
63. Göteborg eller Stockholm? Stockholm lät där alla låter som bögar :D
64. Högerhänt eller vänsterhänt? högerhänt
65. Coca cola eller fanta? cola
66. Pizza eller kebab?Magen säger AJ
67. Randigt eller prickigt? nada.
68. Älska eller älskas? går inte utan båda
69. Leva eller dö? 11 september, byebye !

ANTAL:
70. Personer du älskar? ska jag rabbla alla?
71. Personer du hatar? För många
72. Pojk-/flickvänner du haft? 1 seriöst som varade 2 år. feel the pain ! hahah
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period? What, under en dag ?
74. Glassar du ätit på en dag? 2
75. Festivaler du varit på/ska på detta året?4
76. Gånger du haft minnesluckor? 1874864764337 typ.
77. Gånger du varit hög? aldrig
78. Personer du saknar just nu? 2
79. Gånger ditt hjärta brustit? 1

VEM:

80. Vill du kyssa nu?mig själv
81. Ska du träffa imorgon? Sexiga costa ricaner haha :D
82. Sjöng du senast för? haha, sjunger hela tiden
83. Hade du senast en msn-konversation med? Noah
84. Spelade du tvspel med senast? Noah och hans syskon i tyskland haha :D
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu? Den som ger mig en mustang (A)
86. Vill du kasta en sten i huvudet på? youyouyouyouyou..
87. Förtjänar att dö? Dem som tar andras liv.
88. Är söt? Diablo & tiger
89. Vill du sova bredvid inatt? datan ;)
VAD:

90. Gör dig glad? BILAR; STREETRACE: FINT VÄDER;VÄNNER;FAMILJEN OCG KOMIKER haha D:
91. Gör dig ledsen? Sjukdomar..
92. Vill du helst göra nu? kick down
93. Önskar du att du slapp göra? plågas och plugga.
94. Vill du ha nu? sommarlov
95. Önskar du dig i födelsedagspresent? mustang baby
96. Längtar du till? studenten,österrike flytta och spanien
97. Tycker du om dina betyg? inte helt tokiga.
98. Ångrar du i ditt liv? de håller jag nog för mig själv.
99. Är det bästa som hänt dig? alla mina vänner är det bästa
100. Hur mycket är klockan? 11.10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0