TYSKLAND

Jupp jupp that's right. Ska till Tyskland by my self today där jag ska träffa min familj.  Dem va där sen igår så hade huset för mig själv, det var nice bjöd över några vänner & snacka och allt möjligt. Det som hände där ,stannar där. ;)!
Sen vid 2 tiden så stack vi till Båstad där det var race med Rico & company.. slått han 2 gånger tidigare med min supra. Men igår så var han helt säkert på att han skulle kicka mig, men nope så blev det inte i handlingen. Det jag gjorde var att... : KICK DOWN BABY!  Så ikväll vill han snacka med mig om hur jag kan behärska det bra, men så blir det inte för jag ska till tyskland :) fyfan vad jag längtar tills på måndag för då äre  COSTA RIIIIIIICCAAA :D



Vi hörs inatt eller ikväll.

KISSES

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0