with tussilagosvennson :D

Hej gott folk!


Sorry för den dåliga uppdateringen men har varit upptagen denna helgen , pouff den var verkligen het och fina pengar med ;)

Fredag
Skolan som vanligt .. efter det så stack jag hem och duscha sen så ringde Fransisco sa att vi ska samlas hemma hos honom och käka & sånt! Han tände även en brasa och vi var ca 20-30 pers som satt där och snackade om livet. Vid 12 tiden så började alla bli packade utom jag då för hatar sånt skit, dem börja bråka så jag stack hem. Orkar inte med mer drama i mitt liv. Danne & Damir kom hem vid 3 tiden så vi satt uppe nästan hela natten och snackade. Fyfaan vad ska jag göra när jag flyttar :(


Lördag
Kan berätta att jag var igår i Germany with my daddy och hälsade på en gammal vän till honom och han tvingade med mig för att skulle umgås med dottern och sonen. Gissa vad jag fick ut av det? 1 000 kr :D  häärligt men jag brände upp dem lika snabbt som jag fick dem. Hello vi vad ju i tyskland, har redan lärt känna en helt underbar person som också ska flytta till stockholm men inte förrän agusti. Kopia av mig!
Trodde verkligen inte att det fanns sånt ;p lyssna på detta:
ÖVNINGSKÖRDE HELA VÄGEN DIT & TILLBAKA ;)





Söndag
Vaknade inte förrän 11 idag, helt otroligt jag brukar aldrig kunna sova så länge ;p Men iaf gick upp sen körde jag & company till affären för att handla eftersom dem skulle ha grillmiddag här. Så dem kickade ut våra föräldrar och gästerna kommer snart:)
Just nu sitter jag med tussilago svensson som är expert på mat, tur att jag har dig (a) annars skulle dem nog bli matförgiftade.

Hörs senare MWAAAH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0