Yeesss baby :D

Vaknade för en stund den, pouff det var verkligen en hård natt. Efter festen vi hade här hemma så stack jag & company till en club i Lund kommer inte ihåg vad den heter men det var så hiimla kul :) Jag kom inte hem förrän 4 inatt och snackade i telefon med "doktorn" till 06.00

BY THE WAY !? GISSA VAD JAG FICK AV DIEGO !?
 En mustang shelby gt 500
på papper haha ;p Men den är riktigt fin, kan inte förstå att han har gjort den själv. Så jag ska göra en fondvägg utav den och ska ha den i vardagsrummet. Tack brother :)

Alla har nu fått reda på att jag ska flytta så guess what i get from my parents? Ska få en ny säng & soffa & tv :)
Skit nöjd men det skulle vara bättre med en mustang ;) ;p riktig sådan då.. HAHA!

Just nu så har jag precis fixat mig och sånt , ska få lite gäster sen så ska vi dra danmark och jobba


puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0