You bring me trouble

HELLO :D Alltså ni förstår nog inte hur glad jag är idag  .. tänk er om några timmar så ligger jag på en strand med dem som jag älskar mest och INGEN STRESS! 

Efter inlägget så kom ungefär 15 pers helt plötslig och ville tillbringa vår sista dag i sverige för dem kmr sakna oss, aww så gulliga visst? Haha vi satt ute i vår trädgård och solade :) Snacka om att grannarna fick en jävligt fin syn ! AHAHAH
Dem är fortfarande kvar där nere men jag orkar inte vara i solen mer så tänkte snacka med lite med mina fina sthlm vänner :)
Idag så ska jag bara umgås med mina gorillor och ha det mysigt ;)

IGÅR.. POUFF ... bara ett ord OFÖRGLÖMIG. Den bästa kvällen någonsin, haha har nog aldrig skrattat så mkt i mitt liv :)

telefonen ringer , ses sen :D

Kommentarer
Postat av: linda

allt e jätte bra med mig=)

sj då?

2009-05-31 @ 23:10:48
URL: http://lalinda84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0