You'll never get to heaven, if your scared of getting high

Kylie minogue - red blooded women.



Har precis fixat mig och sånt shiit, gästerna kommer när som helst och my brother kommer även berätta deras lilla hemlis :) jag mår tack godegud mycket bättre nu så om jag pallar så ska jag ut med mina närmsta och festa loss haha =)

Varför är jag så kärleksfull idag ?! hahah Det är nått konstigt med mig, när jag kommer på vad det är så kommer jag berätta det till er. Diego vet att du läser detta sååå ta dig i kragen och håll dig vaken om dagen&kvällen för ikväll blir det festne :D


Kommentarer
Postat av: Madicken

Fin blogg :D

2009-05-09 @ 23:18:52
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0