Always been here for me so I'll do anything for you

DUDES !!

Jag vaknade nyss och har även tagit ledigt idag för ska träffa en vän som ska hjälpa mig med lite saker angående min framtid. It sounds good, right ?

Igår la jag mig inte förrän 5 kunde inte sova så gick jag upp för att ta nått att dricka så ser jag att Diego och Damir sitter och spelar need for speed. Jag tog kontrollen och visade hur man gör vilket var bra, för tjänade 21.800 kr till dem. Är man snäll så är man ;) Efter det så blev grabbarna hungriga så vi åkte hem till diego för har hade nämligen lagat lasange den dagen och han ville att vi skulle smaka =) .. Är man latino så är man det. GEEK ! Han slog faktiskt mina förväntningar, ibland så tror man att man känner en person väldigt bra men för varje dag så överraskas man av vilken förmåga personen har.  Är även bjuden på fest idag, hur gör jag gör med den biten får ni vänta och se ;9 .. Grabbarna från sthlm ska komma dit så får se hur jag mår, för det var ett tag sen vi träffades. I LOVE GOSSIP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0