@ Carlos place


Som rubriken lyder : @ Carlos place =)  Han är i duschen just nu och fixar sig, jag sitter vid hans fina dator med  hans fina högtalare i hans fina lägenhet i hans fina kommun i hans fina landkap i hans fina sverige hahah ;)

Jag sitter faktiskt och dricker kaffe dessutom, dude det där är inte likt mig! men kaffet han brygger är himmelskt, han kanske har lagt i lite knark?

Ni undrar säker vad jag gör hemma hos CALLE? Jo det ska jag berätta vi ska till pappas jobb och hjälpa honom lite med papper. Jag är en snäll dotter aa det är jag, och calle ska snacka med pappa angående resan ;)


HAHA gotta go dudes! love to the bitch who hate me :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0