HOLA !

TJENAAAA ;D Det var längesen man skrev nått i denna bloggen. Tänkte att det är dags att jag börjar uppdatera nu ? Fick precis ett sms från Farsta - Doktorn om att jag ska uppdatera. Så här stog det: DD vill du vara snäll och uppdatera din blogg för jag har inget att göra , eller så kan du lägga på luren med personen du pratar med och snacka med mig. smock!

Klart så ska du få läsa om mitt liv och även få prata med mig, dude jag ringer dig strax :D

Vad har hänt sen senast? JO, jag har börjat jobba igen och det går väldigt bra kan jag säga, fast det har börjar en sexgalning på mitt jobb och killarna tävlar om vem som får henne i säng. Jag kan berätta att hittils är det 4 stycken killarn eventuellt 5 är osäker på den sista. Men jag ska allt få ut det från honom. :D

Vad har mer hänt? Jo jag är förvirrad..


Imorgon är det iaf GÖTEBOOOOOOOOOORG och då ska jag bland annat träffa denna fula araben
SAMAN



och även hans vovvsingar :D , sen har jag även bokat in möte med Dragan och Sami :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0