my brothers

Hellu :)

Vaknade precis men min björn sov nere på madrassen råkade stampa på honom när jag gick upp. Det första han sa - Lorena kan du sluta tafsa på mig, det känns obehagligt och du måste behärska dig själv! Hahah ni kan själva föreställa er hur det var. HALLO DU ÄR KÄÄÄR !!! Glad för din skull iaf, grattis lilla björn :D

EHM.. igår så spenderades hela kvällen hos Danne ( my brotha) då även Diego (Stora björnen) Niklas (lilla björnen) Carlos ( mellan björnen) haha japp jag är omringad av massa björnar så watch out!! Efter det att vi pluggade TEORI så stack jag ut med alla björnar en sväng för dem ville prata med mig,självklart så blev jag lite orolig och tänkte what , varför vill alla snacka med mig på en och samma gång? MEN IAF vi ska ha en överassknings fest för mamma. JAPP mina björnar är min familj ♥

Efter vår lilla samtal så stack vi hem till Niklas aka den arabiska svennen och samtalade heeela natten diego & Carlito somnade vid 5 tiden men jag och Niklas snackade enda fram till kl 08.00 och här sitter jag och endast sovit 2 timmar. Haa ni undrar säkert vad vi har att prata om, men tänk er Dzenita x10 ja.. ni förstår hur mkt vi har att pratat om då. JUST LIKE THE OLD TIMES


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0