Im sorry dude!

glömde ju bort helt och hållet!

Woshan tror inte att jag vågar publicera våra sms. PLEASE!? haha

Här kmr dem.

(mamma skickar tomt sms, jag vet att flera har upplevt det men hon är ingen bra snokare)

Jag - Mamma hade telefonen haha

A - Kanske hon som alltid skickar tomma sms :P

Jag - hon försöker snoka hahaha

A - så ser hon att jag pullar o allt möjligt haha

Jag - *Nej alltså hon försöker men hon fattar inte. Hon är trög haha

A - Ska berätta allt för henne bara för de. Ska fråga om din hand medans jag ändå håller på. Känn dig bortgift ;) hahaha

Jag - Ska du berätta att du pullar och att du säger tast samtidigt som jag tar av  mig mina strumpor ...

A - Tog du av dina strumpor'? :O Asså Dzeni vi har inte för träffats lugna ner dig lite

Jag - hahahahaha aj min mage hahahahåha

A - Asså jag vet att mina röst kan vara förförande men gå inte för snabbt. Rätt va de va så flyger burkan också av

Jag - hahah hhågha stopp stopp får ont i magen :( hahahahahhahaha

A - SKRIV DETTA I BLOGGEN OM DU VÅGAR ;) HAHAHAH

Varför skulle jag inte våga? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0