Knock you down baby ?

Tro inte att du är king på boxning , för jag kan ta ner dig hur jag vill och när jag vill om du förstår var jag menar. :) .. DU! ja känn dig träffad :)


Sitter just nu i mitt rum med gästernas ungar som är helt okej. Ni som känner mig väl vet att jag inte är into ungar, har jävligt kort stubin men dessa ungarna är fantastiska och dem mig massa med komplimanger nu när jag är sjuk. Det känns bra :)

Har ju inte skrivit om hur det gick på operationen, men mer om det kommer ni få i ett annat inlägg. :) Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge... right ?

Inatt så la jag mig vid halv 4 tiden och sedan gick upp vid halv tio då jag snackade i telefon fram till halv elva. JAAA ni behöver inte tjata om den jävla telefonen eller rättare sagt telefonerna. hah xD
Oroa inte er, jag kommer inte få cancer :)

MEN IAF.. efter det gick jag in o duschade, oh ÄÄÄLSKAR  verkligen att duscha på morgonen och kvällen. Det är typ det bästa som finns efter grannysmith äpple men före det så kommer ju självklart MUSTANG BABY! sen efter det så fick vi gäster, och dem kommer förmodligen snart sticka hem :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0