Dzenita ♥ MONEY

shululuuu dudelidude :D


Har sovit 2 timmar inatt, tack för den du ;) haha smög ut som vanligt och körde lite brombrom vid 4 tiden skulle jag tro? eller hur var det nu igen coconut? Idag blir det inget jobb för min del så det känns as skönt :) måste ta tag i teorin och plugga dudelidude! Vad händer idag ? Jodu...  det kan jag inte säga :$ just kidding! ska få en gäst ( läs Farsta doktorn) Dr Alex ska landa 13.00 så får ta och ge honom en runda här i äckliga skåne. Haha ska nog ta med honom till sjukhuset och visa vart jag kommer skrivas in (psyk-kliniken), sen så blir det även lite dans för min del. Strip tease.. nej nu ljög jag ! fy fy skäms d dz dze dzen dzeni dzenit dzenita! KOM NYSS PÅ ATT JAG MÅSTE STÄDA, MITT RUM SER UT SOM.... JA... JAG VET INTE VAD? just det, dessa 3 dagarna tjänade jag 35... öre  



Dzenita ♥ MONEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0